0740.956.938 contact@dedicat-imm.ro

FAQ -Intrebari frecvente

FAQ FORMARE & MOTIVARE PERSONAL DE VANZARI

De ce este nevoie de initierea si formarea noilor angajati in echipa ta de vanzari ?

Daca acum ai candidatii potriviti angajati…stiai ca in prima luna intr-o echipa / companie noua este esentiala pentru succesul unui om de vanzari asa cum este prima impresie atunci cand oamenii se cunosc intre ei pentru prima data ?

Fiind la inceput intr-o companie noua, oamenii de vanzari au nevoie de o initiere si o formare adecvata ca sa livreze rezultate REPEDE si BINE.

Directorul de vanzari / coordonatorul echipei tale de vanzari aloca timp sa initieze si sa formeze fiecare nou angajat ?

Excelent, acestia beneficiaza de puterea exemplului personal!

Dar, atunci cand echipa este in extindere accelerata sau in plina formare…targetul de vanzari mai este indeplinit ?

Directorul de vanzari se plange ca este prea ocupat cu oamenii noi…si ca nu are timp sa se ocupe de ce stie el sa faca mai bine …sa conduca echipa si sa aduca noi clienti ? Cate vanzari ar face acesta sau echipa sa daca acelasi timp, efort si energie a sa ar fi directionate catre clienti ?

In plus, chiar tii tu cont, in calitate de superior al acestuia, de timpul alocat de Directorul de Vanzari pentru formarea oamenilor noi sau de cate vanzari a facut echipa  ? Sau  te intereseaza rezultatele, si anume ca obiectivele de vanzari ale echipei sa fie indeplinite ?

Pentru formarea unei forte de vanzari se aloca foarte mult timp pentru sedinte de prezentare produse si servicii ( caracteristici, avantaje, beneficii), cunoasterea segmentelor tinta de clienti, stabilirea obiectiilor intalnite cel mai des si identificarea solutiilor pentru depasirea lor, etc.

Pe de o parte, timpul dedicat recrutarii si formarii oamenilor noi este o corvoada pentru un director de vanzari care consuma substantial din timpul ce ar fi trebuit sa il aloce managementului echipei si indeplinirii obiectivelor de vanzari si, in plus, este si necuantificat de superiori atunci cand se face evaluarea directorului de vanzari…

Pe de alta parte, nealocarea timpului si resurselor necesare pentru integrarea si formarea cat mai rapida a oamenilor COSTA compania.

Cu cat omul de vanzari produce mai repede, cu atat investitia in recrutarea si angajarea lui este mai rentabila!