0740.956.938 contact@dedicat-imm.ro

Profil Lavinia Marin, Dedicat IMM - Loial Antreprenorilor

Draga antreprenor,

Stim amandoi ca cele mai importante domenii ale afacerii tale sunt resursele umane si vanzarile.

Daca citesti randurile acestea, probabil cauti in acest moment o solutie pentru IMM-ul tau. Fie iti doresti sa rezolvi o situatie de blocaj, fie vrei sa treci dincolo de un punct in care ai ajuns cu afacerea ta, pentru a o extinde si mai mult. Pentru toate acestea ai avea nevoie de acel om potrivit, dedicat si loial, care sa puna lucrurile si oamenii tai in miscare si sa ridice stafeta in tot ce inseamna activitatea si rezultatele echipei tale de vanzari.

Daca intr-adevar cauti acum omul potrivit pe care tu si IMM-ul tau sa va puteti baza, atunci te invit sa discutam direct si sa decidem daca …ne potrivim.

Pana atunci, vei gasi mai jos informatii despre pregatirea si activitatea mea profesionala.

Te rog sa ma anunti daca ai nevoie de mai multe detalii ca sa decizi daca pot sustine cu experienta mea dezvoltarea afacerii tale.

Cu respect,

Lavinia Marin

Dedicat IMM - Loial Antreprenorilor

Fondator & Manager CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii: 2013 – prezent

CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii

Partenerul companiilor si profesionistilor ce ofera calitate

Despre CISEO

Portofoliu clienti CISEO

Coordonator Echipa Vanzari Credite IMM (Micro): 2005 – 2007 (PFA)

Relationship Manager IMM-Micro & Persoane Fizice: 2007 – 2009 (Angajat)

Consilier Recrutare & Training Vanzari: 2013

Director national vanzari: 2012-2013

Coordonator Teritorial Micro: 2015 – 2016

Alte experiente relevante:

Profesie: Economist

Studii:

– Facultatea de Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice, Bucuresti (2001 – 2005)
– Master Drept Privat Aprofundat, Facultatea de Drept, Universitatea Transilvania din Brasov (2011 – 2013)

Cursuri de Specializare/Aprofundare in domeniile:

Formator / Trainer
Planificare Strategica
Comunicare, Negociere, Vanzari
Process Communication Model® (PCM)
Auditor Managementul Calitatii
Managementul echipelor de vanzari
Managementul relatiei cu clientii business-to-business
Recrutare Resurse umane
Analiza Financiar-Bancara (Segment IMM Micro)
Antreprenoriat

  •  In companii de talie mica, medie sau mare, nationale si internationale / multinationale

indeplinind Functii precum:

o   Project Manager,

o   Consultant Extern,

o   Manager,

o   Director National de Vanzari,

o   Coordonator de Echipa Vanzari,

o   Trainer / Coach reprezentanti de vanzari,

o   Relationship Manager / Consultant / Reprezentant de Vanzari,

o   Analist economic.

  … pentru Segmentele de Clienti:

o   Business to Business

o   Business to Consumer

 o   La nivel national – companii dinCentru / Transilvania, Bucuresti – Ilfov, Nord – Est / Moldova, Sud – Est / Dobrogea, Sud / Muntenia, Nord – Vest / Banat.

o   La nivel international (SUA si Europa de Vest).

…  participand permanent la implementarea unor proiecte demarate de la zero pe piata din Romania.

Domeniile de activitate cu experienta profesionala intre 6 luni si 15 ani:

Training / Instruire personal vanzari (5 ani)

Recrutare si formare forta de vanzari (5 ani)

Managementul echipelor de vanzari (5 ani)

Managementul relatiei cu clientii (business to business & business to consumers) (peste 15 ani)  din toate domeniile de activitate, de la persoane fizice si microintreprinderi la grupuri multinationale.

Antreprenoriat (8 ani)

Intermediere & Vanzare Servicii: cursuri, proiecte de consultanta & certificare, credite (peste 15 ani)

Financiar – Bancar (5 ani)

Rent a car si Leasing Operational (6 luni)

Certificare ISO & Consultanta ISO (10 ani)

Consultanta si brokeraj afaceri in sistem franciza (3 ani)

Audit intern / managementul calitatii – studii clinice (1,5 ani)

 

 

o   Competente de leadership si coordonare a echipelor de vanzari (la nivel local, regional, national)

  • Competente de recrutare, formare, motivare echipe de vanzari (la nivel local, regional, national)

o   Competente de management de proiect (planificare, coordonare, implementare):

Managementul planului de proiect, relatiei cu investitorii / managerii din organizatie, resursei umane angajate pentru realizarea proiectului, riscurilor din cadrul proiectului, programului stabilit pentru proiect (obiective, termene limita), bugetului alocat proiectului, conflictelor din cadrul proiectului

  • Competente de managementul relatiei cu clientii: persoane juridice & persoane fizice; companii nationale & companii international.
  • Competente de vanzare:

vanzare activa (clientul este contactat la initiativa companiei)

vanzare pasiva (clientul lanseaza la initiativa sa o cerere catre companie),

vanzare directa (intalniri planificate / neplanificate) sau

vanzare la telefon / prin email.

  • Competente in domeniul economic – financiar: planificare buget & cash flow, analiza financiara, analize economice, etc.

o   Cunostinte in domeniul juridic: conformitatea cu legislatia, clauze contractuale, contractul de munca, codul muncii.

  • Abilitati
  • Abilitati de formare, dezvoltare si coordonare a echipelor de vanzari.
  • Abilitati de intervievare, recrutare si instruire (coaching si training).
  • Abilitati de planificare, organizare si evaluare a activitatii personalului de vanzari.
  • Abilitati de evaluare si motivarea a personalului de vanzari pentru a realiza obiectivele planificate.
  • Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, orientare catre nevoile clientului.
  •  Atitudine proactiva, orientare permanenta catre solutii pentru depasirea obstacolelor.
  • Capacitate de adaptare rapida, abilitati de negociere.
  • Spirit organizatoric, orientare catre rezultate.
  • Abilitati multitasking si capacitatea de a lucra sub presiune, cu termene limita.

Galerie Foto