0740.956.938 contact@dedicat-imm.ro

Concepere si implementare strategie de vanzari

  • Doresti sa iti creezi de la zero sau sa iti dezvolti propria Forta de Vanzari?
  • Ai nevoie pentru acest plan de un om cu experienta care sa “faca lucrurile sa se intample”, ocupandu-se cu profesionalism si devotament de cele mai delicate aspect ale planului tau de afaceri: vanzarile, resursa umana si bugetul alocat?

Indrazneste sa alegi si sa pui in practica solutia ideala pentru IMM-ul tau!

PROGRAME
pentru
STRATEGIA DE VANZARI

N

Audit de vanzari (total sau partial)

N

Planificarea si Implementarea Procesului de Vanzare

N

Selectia si Recrutarea Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

 

N

Formarea, Instruirea si Motivarea Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

N

Organizarea, Planificarea, Monitorizarea si Evaluarea Activitatii Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

N

Planificarea Bugetului alocat Departamentului de Vanzari

Evaluarea situatiei actuale a companiei printr-un audit de vanzari :

  • Audit total pentru: intregul proces de vanzare, echipa de vanzari, planurile de compensare, teritoriile de vanzare, performanta echipei, alinierea cu strategia, colaborarea cu alte departamente, integrarea cu marketingul etc.
  • Audituri partiale pentru o arie mai restransa, cum ar fi: anumite etape din procesul de vanzare, pipeline-ul de vanzari, segmentele tinta de clienti, etc.

 Rezultat:

  • Obtii o imagine reala asupra procesului actual de vanzare din firma ta.
  • Vei sti cat de performant este in realitate actualul departament de vanzari.

Planificarea si Implementarea Procesului de Vanzare:

(vanzare directa – activa & vanzare indirecta – pasiva)

Conceperea de la zero sau adaptarea procesului de vanzare si implementarea acestuia in cadrul Departamentului de Vanzari,cu accent pe:

  • Descrierea serviciilor / produselor – caracteristici, avantaje;
  • Grila de preturi;
  • Modul de concepere a ofertelor;
  • Segmentele tinta de clienti;
  • Criteriile si sursele de prospectare a pietei;
  • Tehnicile de abordare a prospectilor, de ofertare, negociere, follow up si finalizare / incheiere contracte;
  • Planul de Vanzari (obiective, termene)
  • Resursele necesare (resurse umane, resurse financiare, resurse materiale).

Rezultat:

  • Procesul de vanzare din firma ta va fi reproiectat si optimizat.
  • In sfarsit, totul se va sincroniza in firma ta: procesul de vanzare si celelalte procese (achizitie, etc), departamentul de vanzari cu celelalte departamente (productie, financiar, etc)
  • Noul proces de vanzare va fi comunicat si implementat cu succes in echipa ta, nu doar conceput !

Selectia si Recrutarea Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

Conceperea si Implementarea unui Program de Selectie si Recrutare a personalului de vanzari constand in:

  • selectia CV-urilor,
  • organizarea si sustinerea interviurilor initiale,
  • preselectia candidatilor,
  • organizarea si participarea la interviurile intermediare, alaturi de superiorul direct,
  • participarea la selectia personalului de vanzari, impreuna cu superiorul direct,
  • organizarea si sustinerea interviurilor finale (etapa de ofertare si negociere),
  • emiterea profilurilor de personalitate detaliate pentru candidatii selectionati,
  • sedinte de 2 ore / luna per angajat nou in prima luna de activitate,
  • supervizarea noilor angajati pe o perioada de 3 luni pentru a facilita integrarea in colectiv si insusirea atributiilor.

Rezultat:

  • Vei avea personalul de vanzari potrivit pentru cresterea afacerii tale
  • Noii colegi se vor integra usor in echipa si vor deveni repede productivi.

Formarea, Instruirea si Motivarea, Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

Conceperea si implementarea unui Program de Formare, Instruire si Motivare a personalului de vanzari angajat care consta in:

  • Training angajati & organizarea si sustinerea de cursuri de vanzare directa, vanzare prin telefon, identificarea si depasirea obiectiilor, role – play-uri, perfect adaptate la domeniul de activitate al companiei dvs., in functie de necesitatile companiei si solicitarea managementului la data incheierii contractului sau pe parcursul derularii acestuia.
  • sedinte trimestriale de grup organizate pe parcursul derularii contractului.
  • sedinte de 2 ore / luna pentru fiecare angajat actual cu functie de executie,
  • sedinte coaching de 2 ore / luna pentru persoanele cu functie de conducere.

Rezultat:

  • Vei avea o forta de vanzari formata, instruita si motivata cu care vei putea sa atingi si sa depasesti  tintele de vanzari propuse.

Organizarea, Planificarea, Monitorizarea si Evaluarea Resursei Umane din Departamentele de Vanzari

Conceperea si implementarea unui Program de Organizare, Planificare, Monitorizare si Evaluare a Fortei de Vanzari care consta in:

  • Conceperea / adaptarea documentelor pentru crearea cadrului de munca necesar din punct de vedere legal si organizatoric, pentru personalul de vanzari:
  • Fise de Post – atributii & responsabilitati specifice functiilor de executie sau management.
  • ROI, Cod de Conduita, alte documente necesare pentru dosarul de personal.
  • Conceperea / adaptarea si implementarea minimului necesar de proceduri de lucru pentru:
  • fluxul de vanzare (vanzare activa/directa, vanzare pasiva, vanzare prin telefon),
  • fluxul post-vanzare,
  • organizarea, planificarea, monitorizarea si evaluarea activitatii Reprezentatilor de Vanzari,
  • formarea si instruirea periodica a noilor Reprezentanti de Vanzari.
  • Conceperea sau adaptarea si implementarea unui Plan de Activitate, Vanzari si de Cariera pentru angajati care include:
  • indicatori de performanta a activitatii desfasurate,
  • obiective lunare SMART,
  • trepte de cariera,
  • criterii de evaluare si promovare.

Rezultat:

  • Departamentul de vanzari din firma ta va avea o activitate organizata ce ii va permite sa atinga tintele de profitabilitate /rentabilitate.

Planificarea bugetului alocat Departamentului de Vanzari:

Conceperea si Implementarea unui Plan Financiar pentru Departamentul de Vanzari constand in:

  • Analiza financiara a situatiei actuale a departamentului de vanzari si alcatuirea unui Raport cu solutii propuse.
  • Participarea la conceperea Planului Financiar anual pentru Departamentul de Vanzari, in functie de bugetul alocat de managementul companiei (estimare venituri – cheltuieli / cash flow).
  • Identificarea si propunerea de solutii pentru cresterea vanzarilor si a profitabilitatii.
  • Supervizarea implementarii Planului Financiar si a realizarii bugetului stabilit.

Rezultat:

  • Vei avea o imagine foarte clara asupra investitiei pe care trebuie sa o sustii pana cand activitatea departamentului va produce profit.
  • Vei detine controlul cheltuielilor facute de departamentul de vanzari iar bugetul tau de venituri si cheltuieli nu va mai fi o necunoscuta…
  • Iti vei permite, in sfarsit, sa faci previzuni financiare cat mai reale.

Rezultatele Programului:

  • Obtii o imagine reala asupra procesului actual de vanzare din firma ta.
  • Vei sti cat de performant este in realitate actualul departament de vanzari.
  • Procesul de vanzare din firma ta va fi reproiectat si optimizat.
  • Totul se va sincroniza in firma ta: procesul de vanzare si celelalte procese (achizitie, etc), departamentul de vanzari cu celelalte departamente (productie, financiar, etc).
  • Noul proces de vanzare va fi comunicat si implementat cu succes in echipa ta, nu doar conceput.
  • Vei avea personalul de vanzari potrivit pentru cresterea afacerii tale
  • Noii colegi se vor integra usor in echipa si vor deveni repede productivi.
  • Vei avea o forta de vanzari formata, instruita si motivata cu care vei putea sa atingi si sa depasesti tintele de vanzari propuse.
  • Departamentul de vanzari din firma ta va avea o activitate organizata ce ii va permite sa atinga tintele de profitabilitate /rentabilitate.
  • Vei avea o imagine foarte clara asupra investitiei pe care trebuie sa o sustii pana cand activitatea departamentului va produce profit.
  • Vei detine controlul cheltuielilor facute de departamentul de vanzari iar bugetul tau de venituri si cheltuieli nu va mai fi o necunoscuta.
  • Iti vei permite, in sfarsit, sa faci previzuni financiare cat mai reale.

Cere oferta/ detalii!

Contact
Print Friendly, PDF & Email